Thursday 1 May 2014

DUNIA CINTA SAYA

Kenapa blog ini dinamakan dunia cinta saya ??

Of course kerana saya ingin menulis apa-apa yang menjadi kecintaan saya. 

Dan hari ini sebelum melangkah ke Pesta Buku, saya ingin menulis sesuatu tentang cita-cita dan impian. 

Saya sangat sukakan buku.. tak dapat baca, dapat pegang dan bau buku pun sudah cukup. 

Saya memiliki banyak koleksi buku dan ada sebilangannya telah hilang dan ada yang saya jualkan semula. kenapa jual? sebab saya nak bertukar selera, bagi orang lain pula baca buku yang saya baca. Yang dijual semula ialah koleksi novel-novel. 

Buku motivasi, buku ilmiah, buku perjuangan dan novel yang sangat memberi inspirasi saya tak jual semula sebab nak ulang baca. 

One day, Saya harap boleh membuka sebuah kedai buku impian saya. Masa tidak banyak untuk berceloteh panjang, saya harus bersiap dan membawa tentera2 saya ke pesta buku. 

JOM!!!! 

(salah satu koleksi terbaik saya)

No comments:

Post a Comment