Sunday 20 April 2014


Master Celebration : Master Azrin & Nor Azmie


Alhamdulillah, syukur. Itu sahaja yang dapat saya katakan setelah menghadiri majlis meraikan kejayaan yang sangat gilang gemilang bagi seorang shaklees.. hihikk.. Kejayaan menjadi master coordinator yang merupakan pangkat tertinggi dalam perjalanan shaklees. Ya, ianya bukan senang. Pasti banyak jerit parih dan pengorbanan yang perlu dilakukan untuk mencapai takhta tersebut. Tahniah!!!


Saya mahu bercerita panjang tetapi mengenangkan tugas hakiki yang menanti, jadi saya tamatkan di sini dulu dengan sedikit gambar-gambar yang sempat di ambil. Masih banyak moment yang menarik tidak dirakam. Biarlah ia terakam dalam memori saya sahaja. 





Nabilah tanya mana gambar badut?? opss terlupa nak ambil gambar badut yang kepenatan membuat belon bagi anak-anak. Terima kasih sebab menghiburkan budak2 tu. Jadi tak delah sangat yang meragam dan kebosanan. Sampai tercabut hidung pak cik badut. huhuhu. 

OK. Saya pergi dulu. nabilah pun dah panggil tu. 




No comments:

Post a Comment